+1214…. Im such an idiot

Aaaaaaa, ne znam samo kako nisam skontala. Pa gdje mi je pamet bila taj dan. Ajme, ko da sam je na rasprodaji kupila.

I thought he gave up. …. He isnt !!!

                                            * * *

Asocijacija bila "Ver in" citrusna krema sa jagodama. Da, valjalo je malo "smiriti" stomak nakon jucerasnje BOMBE od kolaca. Muka mi je bilo cijeli dan nakon toga. (mislim da sam sa "slatkim" proizvodima zavrsila za nerednih najmanje dva mjeseca ccc  :s )

Al zato se novcanik nikako ne smiruje zadnjih petnaest dana. Uhvatila me je totalna kupoholicarska groznica. Povod nije ni ramazansko snizenje, ni rodjendan koji je tada slijedio, sada vec bio, ma nista… Jednostavno-doslo mi.

A dobro mi je konacno ikako i doslo, s obzirom da zadnje pune dvije (a moguce i tri) godine apsolutno nista sebi nisam kupila. Nista konkretno (one male "izlete" u shoping koji se na kraju ispostave da su bile zapravo samo "bacene pare" ne racunam). Sta cu ja kad mi se nista nije svidjalo. Ali apsolutno nista.

Moda je bila totalno ne prilagodjena meni. Sve je to meni divno izgledalo na drugima. ja licno, u svemu tome sam se osjecala kao pile sa sisama. Uzas.

Sad odjednom sve mi se svidja, odjednom znam sta bih ja to nosila, kako kombinovala, ma svasta bih ja nesto.

Rasih konacno onaj dusek,  pare  sipaju li sipaju, ja hodam, kupujem ko luda, i za ljeto i zimu, i jesen, puna sam nekih ideja….

Ali…

Ma uvijek ima ono ALI. Imam problem. Veeeelikiiii problem.

Pa ljudi moji nemam ja prostora za sve to. Ormar isuvise mali da stanu sve moje modne kreacije i kombinacije. Aaaaaaaa   (ovo je cini mi se drugi put da u postu vristim od muke, jel deee? hehehe-eto malo i osmjehahahaha).

 

Da ugradim Sogal-Plakare? Ne znam samo gdje-soba mala za takvu vrstu projekta.

Da se preselim? Kupim veci stan?

Ili da jednostavno, prestanem sa daljom kupovinom i fino ponovo zasijem dusek? :))

Ipak je bolje imati manje stvari. Definitivno!

(Ni onome od prosle godine nije nista falilo, moglo je izgurati jos koju sezonu) hahaha

                                                                      * * *

 

A ja sam jos uvijek idiot po pitanju onoga sa pocetka posta. Aaaaaaaaa (po treci put…)

….

23 komentara

  1. ljubice-rekoh ja :))
    blind-hehehe a tebi krivo :)) jest, i onda kad izvuces sve je tako pressovano i izguzvano da nema sanse da ces ikad vise to moc ispeglat (cula ja, zene pricaju-one iste sto su kupile te vrece hahhaha(
    lunjo-jel dee, ta je najpametnija :))

  2. jagoda-prokletinje hahhahaa
    biiiba-daaaa, ooo itekako 🙂
    homo.-do tada cu slagati u kutije hehe
    nataly-heheheh to mi je tako poznato-tipicno za nas zene-nikad nemamo sta obusi-idejno rijesenje: najbolje da hodamo gole ahahhaahah

  3. ups i ja isto ucinih u petak poslije posla…digla platu nesto ranije, i hajd da sebi nesto kupim, jaaaaaaooooo spiskala sam haman citavu platu na krpice, sminku i bajramske poklone, ziva ne znam kako cu izgurati do kraja mjeseca sa ovom mizerijom u novcaniku :S
    nego imas li ti kakav honorarni poslic da ga mogu poslije posla raditi 😀

Komentariši